Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Beyonce Knwoles Have Nice Day <lol> Szablon zrobiony przez Alishie z bloga www.dodatki-bill-alishia.mylog.pl
O adminie bloga :
Jestem teraz : {akcja}
Coś Ahh... jaa too jaa xDe...
jedynaa w swoim rodzaju...inna bo inna od innych... o tym jaka jestem wiedzaa ci co powinni..
usmiechnietaa..wesolaa...optymistka...a jednak nieszczesliwaa:((
a jak ambitna...ojjcc nie ma dla mnie rzeczy niemozliwyCh xDee
b jak brzydkaa??...xDee a wam nic do tegoo xDee nie no roznie mOwiaa;d alee ja mySlee zee takk xDee
c jak caluśna... noo chocc bejbee xDee buhahahaa
d jak delikatna....ugh...zebym cie nie polamalaa
e jak egoistka...a moze nie zaslugujesz na moje uczuciaa?
f jak francowataa...szczyptaa solii nigdy nikomu nie zaszkodzii xDe
g jak głupia?? o niee skarbie nic z tychh rzcezyy x//
h jak hmm xDee
i jak inna!! noo i coo?? inna bo inna od innych o tym jaka jestem wiedza ci co powinni!!!!!!!
j jak jedyna w swoim rodzajuu...ii co?? dlaa ciebiee gOwnoo x//
k jak koChanaa... noo baa xDee oczywiSciee tylko dla tychh coo zasluzylii;p
l jak lojalna... macie cos do moich przyjaciol macie cos do mniee!!
m jak miła... :)
n jak nOcc xDee poraa gwaltOw z mOimi szkaarbamii.. nie noo zaryjee przeciezz xDee gwaizdeczki na niebiee.. ;***
o optymiSta.... noo poo co sie martwiC na zapaS??
p jak przyjacielskaa...:D
r rozumnaa...hahaa ^^ ADHD nie mam xDee buhahaha
s stanowczaa.. jakk nono to nonoo xDee
t taemniCZaa..a wtedyy podnioslaa reke... ii... przylala z liSciaa xDe hahaa ^^
u uwielbianaa..sciagasz styl?? hahaa to znaczyy ze jestem dla ciebie autorytetemm..cos z toba bejbee nie takk
w wrazliwa..ojj serduchoo nawala czasem xDE :((
z zZz xDee




Licznik :
112852

Ksiega Gosci :
Wpisz Sie
Zobacz

Link Me

pokochaj

Ulubieni :




















Kluby :
{kluby}

Archiwum :
2008
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień


Linki :
Blogi gwiazd
Blog Ashley Tisdale
Vanessa hudgens
Blogi psiapsiół
Blog Kasieńki
Blog Alexy
Ciuszki
Orsay
House
Reserved
Fotka
Twoje i twoich Znajomków fOtEnCJE
Moje konto na fotce... wbijajcie
Konto Olu$i na fotce
Inne
Stardoll-Ubierz gwiazde
allegro
Fajna strona z dodatkami
O gwiazdach
Avril Lavigne
Vanessa
Zac
High school musical


Music :
Tu wklej kod muzyki!

Szablon Zrobiony przez :

Pretty ;p muahh x33

oojj .. sorry ze dawno nie pisalam..alee oc oni tak wogolee na tym blogaskuu wymyslili?? juShh myslalam ze skasujee blogaa...z dekaa przeSadaa xD alee dobraa ;p

mam wam troChee do przekazaniaa xD

cooss siee niedobregoo dziejee... z taa stronaa bo nei wszystkie obrazki wczytujee...ale dobraa juSH nie mojaa w tym glowaa.. jedzieemyy;p

noo to

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 19/04/2008 18:05:59 [komentarzy 9] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

~~StylOwCee...ahh hOtt xDe~~

HejOo :**

nOtkaa byłabyy juSH wCzorajj ale nieChcacyy mi Siem uSuneła...

3mam kCiukii za waS kujonki:** majaa bycc sAMee 40 !!!! xDe

****

OpiSee wCzorajSzy dzieńń... boo ojj siee dzialOO...

oCzywiSciee rzeczz działa się w naSzejj sQl...

pierwSzaa hiStoriaa... wSzyScy prawiee Spia... coS tamm Sobiee z JadziuChnaa pogadalam xDe

next

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 8/04/2008 08:27:24 [komentarzy 7] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

~~~ughh :(( ~~~newCiuNiaa NotenCjaa :***

ajjCc coS ostatnioo zaniedbalamm blogaSa....przykroo mii noo alee jakoS zapomnialoo mi siemm xDee terazz bedziee nOtkaa prawdopodobniee bardzoo krOtka...bo powinnam siee szykowaCc ... zaraz jadee do kielC po nagrode za tego laureataa... superr ... wogolee ja chcee jeszcze arz na taka olimpiadee... fajowOo... tylkO terazz malutkii minuSikk xDee

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 1/04/2008 10:28:58 [komentarzy 16] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

I ?? yo??she??

ajjCc sorki sorrki :(( zee takk dawniutkoo nei piSalamm alee szczerzee to czasuu wogolee nie mialamm :PP za duzoo pymysloww wee lbiee mam narazz :PP

aa terazz wielkii piąteek :PP znaczy nawett ja sama nei wiem o czym pisaC xDee

mozee zaczniemy od olimpiadyy..jestem takaa happy jestem lauretakaa i too jeszce z maximum punktoww noo poprostuu

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 21/03/2008 09:06:14 [komentarzy 7] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

Na na na na mojaa muzykaa to tyy

hej ;p sorry ze tak dawno nie pisalam ;p ale serio nei mam czasu;p jzu w sobote mam olimpiade i dlatego napisze wam takaa szybkaa notkee ;p ploosee o komciee

no to tak u mnie oczywiscie wszystkoo spoko :Pp ziania totalnee ;p i na rekolekcjach i na dworQ

hehe nawet mi sie byciee zakonnicaa podobaa ( poinfot=rmowani wiedza o co biega)

no i

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 12/03/2008 12:24:06 [komentarzy 9] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

Greatt humorek :)) buSsIAAM waSs ALL ^^^^

hejOo :PP co tam u waS? u mnie jakoS powOli leCii :D teraz przySzlamm z kolkaa przyrodniczegooo;p ahh parki narodowe cos cos :D masakraa

nop ale w domu tez nie ma za bardzo co robic... ahh tyle mam na glowiee ;pp portfolioo ;p jezuu jakie to jets wkurzajacee.. na maxaaa

ahh w kojelnychh dniachh troszezkee sie u mnei zmieniloo ;p moze to i

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 5/03/2008 15:04:10 [komentarzy 8] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~

^^~~ObraZeCcki~~ ^^

Ahhh sorki ze tak dawno nei pisalam :PP ale ta notka tez dluga nie bedzie;p mama strasznie duzo pracy z tym porfolio.. i przed chwila z anglika wrocilam :PP

na anglikuu bylo smiesznie... nei byloo kujonaa <lol> briankaa jak coss ;pp

a z mikolajem to jak zawsze ziania... tak sie nasz TeAcChERR Z niegO nabijaa żee łOo

ahh wczoraj z WaRiATamII na

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

kessy 1/03/2008 11:11:58 [komentarzy 7] skomentuj ~~zostaw śladzik ~~